Het Ad Fans ICT-onderhoudsabonnement biedt voordeel en zekerheid
Uw ICT-apparatuur moet functioneren en bij problemen wilt u hulp van professionals die u kent, toch?
Adfranse uit Heinkenszand is uw vakkundige ICT-ondersteuner. Onze vakbekwame adviseurs en technici staan
voor u klaar en bovendien hebben wij nu een heel interessant onderhoudsabonnement voor u: een abonnement
dat zekerheid en voordeel biedt!
3 ICT-onderhoudsabonnementen voor thuis!
Lid worden van Ad Fans is simpel en biedt direct voordeel
Zo heeft iedere Ad Fan recht op hulp op afstand en dat is waardevol: hoe fijn is het als een probleem met uw laptop
wordt opgelost zonder dat u de deur uit hoeft? Adfranse Automatisering biedt u vakkundige professionals!
Drie abonnementen, kies uw ideale abonnement!
Ad Fans EXCELLENT
• jaarlijkse keuring en update van uw apparaat
• hulp op afstand (remote support) en showroom
• 10% korting op reparaties en service
• exclusieve aanbiedingen en ledenvoordeel
v.a. € 12,50 p. mnd.
Ad Fans PREMIUM
• jaarlijkse keuring en update van uw apparaat
• hulp op afstand (remote support) en showroom
• exclusieve aanbiedingen en ledenvoordeel
v.a. € 9,50 p. mnd.
Ad Fans BASIC
• hulp op afstand (remote support) en showroom
• exclusieve aanbiedingen en ledenvoordeel
v.a. € 7,50 p. mnd.
|
Meer info over de Ad Fans ICT-onderhoudsabonnementen voor thuis!
Wat houdt de jaarlijkse keuring en update in?
Een jaar na aanschaf van uw apparaat (en elk jaar daarna) ontvangt u een afspraak-mail: u stuurt het ingevulde formulier terug en geeft uw apparaat conform afspraak bij ons af*. Onze service-pro’s checken uw apparaat op de kritieke punten en verzorgen diverse up- dates. Na de keuring is uw apparaat klaar voor weer een jaar presteren op topniveau. Bij eventuele gebreken nemen wij contact met u op voordat wij actie ondernemen. Voor een keuring bent u uw apparaat in de regel max. drie werkdagen kwijt.
Wat is en hoe werkt hulp op afstand?
Stel: uw laptop, PC of tablet functioneert niet perfect. U meldt de storing bij ons via mail of telefoon. De storing blijkt niet direct te verhelpen. Hier logt één van onze pro’s in op uw apparaat, neemt deze over, spoort het probleem op en verhelpt dit. U kunt weer aan de slag. Veel kwesties blijken eenvoudig op te lossen**.
10% Korting op reparaties en service!
Bij reparaties en service ontvangen Ad Fans EXCELLENT maar liefst 10% extra korting op gewerkte uren! Bij een reparatie van twee uur bespaart u al snel 15,- euro. Dit is van toepassing op alle service- en reparatie-uren voor uw apparaten.
Exclusieve aanbiedingen en kortingen voor Ad Fans!
Ad Fans hebben als eerste recht op onze aanbiedingen. Als Ad Fan houden wij u op de hoogte van aanbiedingen via de nieuwsbrief. Ook wordt u als Ad Fan geïnformeerd over demo’s en workshops.
* U levert het apparaat conform afspraak af. Mocht u niet in de gelegenheid zijn uw apparaat af te leveren dan wordt tegen een geringe meerprijs een andere oplossing aangeboden
** Mocht het probleem onverhoopt niet op afstand te verhelpen zijn dan dient het apparaat voor reparatie aan- geleverd / opgehaald te worden. Eventueel gewerkte tijd wordt in rekening gebracht.
Ad Fans tarieven
Prijs per maand | Prijs per maand | Prijs per maand | |
Naam abonnement | bij 1 apparaat | bij 2 apparaten | bij 3 of meer apparaten |
Excellent | € 12,50 | € 20,00 | € 32,50 |
Premium | € 9,50 | € 15,00 | € 25,00 |
Basic | € 7,50 | € 12,50 | € 20,00 |
|
Abonnementsomschrijving:
• Alle in het abonnement opgenomen apparatuur moet geregistreerd zijn in het abonnement
• Hulp op afstand, ‘fair use policy’ (max. 2 uur per jaar per apparaat) incl. telefonische support
• De jaarlijkse keuring bevat het volgende:
- Controleren beveiliging
- Updates installeren
- Fysieke reiniging binnen- en buitenzijde apparaat - Schijfdefragmentatie
- Hardware controle
- Controle stuurprogramma’s
- Vrijblijvend advies over verbeteringen
Abonnementsvoorwaarden:
• Abonnement wordt bij ingang abonnement verrekend via een jaarfactuur of maandelijkse incasso
• Na 1 jaar gaat abonnement over in een abonnement voor onbepaalde tijd dat per maand opzegbaar is
• Klant dient contract indien gewenst zelf via mail op te zeggen
• De software op de apparatuur dient origineel en legaal te zijn
• Service wordt alleen verleend op in het abonnement geregistreerde apparaten
• Ondersteuning is van toepassing aan de balie in ons pand, via telefoon of remote support
• Mogelijke reparaties worden verrekend op nacalculatie.
Klik hieronder voor het inschrijfformulier:
Leveringsvoorwaarden:
Download hier onze leveringsvoorwaarden.